Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Participa AMB
  • Castellano
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Ayuda

PMMU 2025-2030

#PMMU external-link(Enlace externo) Procés participatiu del PMMU 2025-2030

Fase 3 de 4
Avaluació 1/4/2025 - 30/6/2025
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuentros

Cambios en "Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures."

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Dirección

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Título

  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/
    (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.
    Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.
    Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.
    Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.
    Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/<br> (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.<br> Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.<br> Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.<br> Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.<br> Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/
    (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.
    Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.
    Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.
    Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.
    Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/<br> (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.<br> Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.<br> Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.<br> Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.<br> Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versión 1 de 2 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versión creada el 11/04/2025 13:25
external-link(Enlace externo)
ContactoAccesibilidadAviso legalPrivacidad
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntas frecuentes
  • Términos y condiciones de uso
  • Descargar ficheros de datos abiertos
  • Participa AMB en Facebook Facebook
  • Participa AMB en Instagram Instagram
  • Participa AMB en YouTube YouTube
Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?