Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Participa AMB
  • Castellano
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Ayuda

PMMU 2025-2030

#PMMU external-link(Enlace externo) Procés participatiu del PMMU 2025-2030

Fase 3 de 4
Avaluació 1/4/2025 - 30/6/2025
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuentros

Cambios en "Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic."

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Dirección

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Título

  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.
    Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.
    Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.
    Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.<br> Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.<br> Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.<br> Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.
    Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.
    Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.
    Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.<br> Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.<br> Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.<br> Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versión 1 de 2 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versión creada el 11/04/2025 13:29
external-link(Enlace externo)
ContactoAccesibilidadAviso legalPrivacidad
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntas frecuentes
  • Términos y condiciones de uso
  • Descargar ficheros de datos abiertos
  • Participa AMB en Facebook Facebook
  • Participa AMB en Instagram Instagram
  • Participa AMB en YouTube YouTube
Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?