Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Participa AMB
  • Castellano
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Ayuda

PMMU 2025-2030

#PMMU external-link(Enlace externo) Procés participatiu del PMMU 2025-2030

Fase 3 de 4
Avaluació 1/4/2025 - 30/6/2025
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuentros

Cambios en "Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. "

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Dirección

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Título

  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.

    ", ""]
  • +["<p>Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia&nbsp;va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.</p>", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.

    ", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia&nbsp;va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.</p>", ""]
Número de versión 1 de 2 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versión creada el 01/04/2025 17:18
external-link(Enlace externo)
ContactoAccesibilidadAviso legalPrivacidad
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntas frecuentes
  • Términos y condiciones de uso
  • Descargar ficheros de datos abiertos
  • Participa AMB en Facebook Facebook
  • Participa AMB en Instagram Instagram
  • Participa AMB en YouTube YouTube
Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?