Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Participa AMB
  • Castellano
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Ayuda

PMMU 2025-2030

#PMMU external-link(Enlace externo) Procés participatiu del PMMU 2025-2030

Fase 3 de 4
Avaluació 1/4/2025 - 30/6/2025
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuentros
chevron-left Volver al listado

Crear hubs per a la Distribució Urbana de Mercaderies (DUM) amb mobilitat segura i eficient.

Avatar: Sessió informativa i participativa a Barcelona Sessió informativa i participativa a Barcelona
11/04/2025 13:19  
En evaluación

Es destaca la necessitat de crear hubs per la DUM, ja que no es pot descuidar les empreses, que han de poder fer la seva feina de manera còmode, per fer viable el km0 s’han de posar les infraestructures necessàries com els hubs d’interconnexió per poder deixar mercaderies i serveis a tots els residents i negocis de la ciutat. Per tal que hi hagi mobilitat segura i eficient han d’estar presents tots els agents, també l’empresa, i cal coordinar aquests espais, etc. Hi ha moltes idees, entre elles, es proposa fer servir el metro a la nit per repartir, que l’empresa pugui fer la seva feina sense molestar els vianants.
Es planteja buscar estratègies de mobilitat efectives i viables per fer el repartiment d’última milla de forma sostenible, malgrat les complexitats i dificultats. Es ressalta que cal treballar la mobilitat de l’última milla on s’han de dedicar els màxims esforços per d’implementar la DUM, ja que és en aquest tram on el repartiment de serveis i productes té major impacte en la mobilitat quotidiana.
En relació a la DUM, sobretot la última milla, també es comparteix la possibilitat d’emprar la ciclologística com a solució més sostenible. Altrament, es destaca que hi han d’haver hubs metropolitans i també microhubs de barri o districte i tot això ha d’estar ben coordinat. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Barcelona.

  • Resultados al filtrar por la categoría: Mercaderies Mercaderies

Se está evaluando esta propuesta

Encuentros relacionados:

Sessió informativa i participativa a Barcelona
18 junio 2024
17:00 - 19:00
Referencia: NO-PROP-2025-04-753
Versión 2 (de 2) ver otras versiones
Verificar huella digital
external-link(Enlace externo)
ContactoAccesibilidadAviso legalPrivacidad
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntas frecuentes
  • Términos y condiciones de uso
  • Descargar ficheros de datos abiertos
  • Participa AMB en Facebook Facebook
  • Participa AMB en Instagram Instagram
  • Participa AMB en YouTube YouTube
Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Huella digital

La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.

Valor: d1f45a5ace3da5ed0c35516c22878298e26471f096422470d40b95473256409e

Origen: {"body":{"ca":"<p>Es destaca la necessitat de crear hubs per la DUM, ja que no es pot descuidar les empreses, que han de poder fer la seva feina de manera còmode, per fer viable el km0 s’han de posar les infraestructures necessàries com els hubs d’interconnexió per poder deixar mercaderies i serveis a tots els residents i negocis de la ciutat. Per tal que hi hagi mobilitat segura i eficient han d’estar presents tots els agents, també l’empresa, i cal coordinar aquests espais, etc. Hi ha moltes idees, entre elles, es proposa fer servir el metro a la nit per repartir, que l’empresa pugui fer la seva feina sense molestar els vianants.<br> Es planteja buscar estratègies de mobilitat efectives i viables per fer el repartiment d’última milla de forma sostenible, malgrat les complexitats i dificultats. Es ressalta que cal treballar la mobilitat de l’última milla on s’han de dedicar els màxims esforços per d’implementar la DUM, ja que és en aquest tram on el repartiment de serveis i productes té major impacte en la mobilitat quotidiana.<br> En relació a la DUM, sobretot la última milla, també es comparteix la possibilitat d’emprar la ciclologística com a solució més sostenible. Altrament, es destaca que hi han d’haver hubs metropolitans i també microhubs de barri o districte i tot això ha d’estar ben coordinat. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Barcelona.</p>","es":""},"title":{"ca":"Crear hubs per a la Distribució Urbana de Mercaderies (DUM) amb mobilitat segura i eficient.","es":""}}

Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea external-link(Enlace externo) y copiar y pegar los datos de origen.

Compartir:

link-intact Compartir enlace

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.amb.cat/processes/pmmu2530/f/14/proposals/753/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.amb.cat/processes/pmmu2530/f/14/proposals/753/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contenido inapropiado

Este contenido no es apropiado?

Motivo

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?