Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Participa AMB
  • Castellano
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Ayuda

PMMU 2025-2030

#PMMU external-link(Enlace externo) Procés participatiu del PMMU 2025-2030

Fase 3 de 4
Avaluació 1/4/2025 - 30/6/2025
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuentros

Cambios en "Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos."

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Dirección

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Título

  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.
    Impulsar línies urbanes de bus exprés.
    Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.
    Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.
    Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:
    - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.
    -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.
    - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris
    Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)
    Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).
    Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).
    Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.
    Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.<br> Impulsar línies urbanes de bus exprés.<br> Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.<br> Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.<br> Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:<br> - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.<br> -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.<br> - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris<br> Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)<br> Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).<br> Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).<br> Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.<br> Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.<br> <br> Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.
    Impulsar línies urbanes de bus exprés.
    Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.
    Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.
    Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:
    - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.
    -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.
    - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris
    Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)
    Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).
    Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).
    Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.
    Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.<br> Impulsar línies urbanes de bus exprés.<br> Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.<br> Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.<br> Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:<br> - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.<br> -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.<br> - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris<br> Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)<br> Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).<br> Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).<br> Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.<br> Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.<br> <br> Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versión 1 de 2 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versión creada el 11/04/2025 13:23
external-link(Enlace externo)
ContactoAccesibilidadAviso legalPrivacidad
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntas frecuentes
  • Términos y condiciones de uso
  • Descargar ficheros de datos abiertos
  • Participa AMB en Facebook Facebook
  • Participa AMB en Instagram Instagram
  • Participa AMB en YouTube YouTube
Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?