Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí.
Saltar al contenido principal
Participa AMB
  • Castellano
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Ayuda

PMMU 2025-2030

#PMMU Procés participatiu del PMMU 2025-2030

Fase 4 de 4
Seguiment 1/7/2025 - 31/12/2025
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuentros

Cambios en "Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària."

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Dirección

Supresiones
Adiciones
Supresiones
Adiciones

Título

  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.
    És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.
    Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.<br> És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.<br> Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.
    És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.
    Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.<br> És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.<br> Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versión 1 de 2 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versión creada el 11/04/2025 13:24
ContactoAccesibilidadAviso legalPrivacidad
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntas frecuentes
  • Términos y condiciones de uso
  • Descargar ficheros de datos abiertos
  • Participa AMB en Facebook Facebook
  • Participa AMB en Instagram Instagram
  • Participa AMB en YouTube YouTube
Con licencia Creative Commons Web creada con software libre.
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?