Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030
#PMMU (Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis
Canvis a "Optimitzar recursos prioritzant l'atenció online, però oferint també atenció telefònica i presencial per a col·lectius afectats per la bretxa digital."
Mode de vista de comparació:
Adreça
Títol
- +{"ca"=>"Optimitzar recursos prioritzant l'atenció online, però oferint també atenció telefònica i presencial per a col·lectius afectats per la bretxa digital.", "es"=>""}
Cos
- +["<p>Optimitzar recursos prioritzant l’atenció a l’usuari online per tal de facilitar i agilitzar tràmits, però complementar-la amb opcions d’atenció telefònica i/o presencial adreçada especialment a determinats col·lectius afectats per bretxa digital. Hi ha tràmits que es poden resoldre telemàticament sense problema i actualment s’obliga a fer-los presencialment. Caldria oferir la possibilitat de fer-los tant telemàticament com presencialment per donar facilitats a tots els col·lectius i optimitzar recursos. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió del Consell de mobilitat</p>", ""]
Autoria de la versió
Versió creada el
30/01/2025 10:50