Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030
#PMMU Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis
Implementar un peatge urbà al centre de Barcelona per finançar el transport públic, amb un cost diferencial segons la situació socioeconòmica.
Crear un peatge urbà al centre de Barcelona (intrarondes). El cost d'aquest peatge hauria de ser més car per a les veïnes. S’apunta que caldria vigilar les externalitats dels Park&Ride. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió informativa de L'Hospitalet de Llobregat i del Consell de mobilitat
Trobades relacionades:
Sessió 4 del Consell de Mobilitat: dades i noves tecnologies
El Consell de Mobilitat és un dels espais de treball del procés participatiu. Aquest òrgan reuneix entitats, col·lectius, empreses del sector del transport i representants de la ciutadania per debatre i consensuar les línies estratègiques del PMMU 2025-2030.
En la quarta sessió es parlarà sobre coordinació de les polítiques metropolitanes i municipals de mobilitat, i la gestió de les dades i noves tecnologies aplicades a la mobilitat.
La sessió tindrà dues parts:
Presentació d’objectius i línies estratègiques del PMMU 2025-2030: es presentarà una visió dels objectius del pla, enfocats en la millora de la salut, la sostenibilitat, l’eficiència i l’equitat del sistema de transport metropolità. S’avaluarà el PMMU anterior, com a punt de partida per replantejar el nou pla metropolità.
Debat i recollida de propostes: mitjançant un treball facilitat, els membres del Consell intercanviaran les seves perspectives, idees i propostes concretes per millorar la mobilitat respecte als temes plantejats en la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: