Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU external-link(Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 4 de 4
Seguiment 01-07-2025 - 31-12-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Tramvia llençadora directe de Tiana fins la Renfe Montgat "

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Títol

  • +{"ca"=>"Tramvia llençadora directe de Tiana fins la Renfe Montgat "}
  • +{"ca"=>"Tramvia llençadora directe de Tiana fins la Renfe Montgat "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Tramvia llençadora directe de Tiana fins la Renfe Montgat "}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Tramvia llençadora directe de Tiana fins la Renfe Montgat "}

Cos

  • +["A Tiana, el 1916 teniem un tramvia que feia la connexió directa Renfe Montgat Tiana. Ara necessitem una llençadora que passi per tot el poble (sobretot barris no centre), i reculli la gent i porti directament a la Renfe (sense les voltes per Montgat). Ara amb els busos actuals (45' hora punta) la gent dels barris agafa el cotxe i aparca a la Renfe .\nEl tram és més barat d'operar, mantenir,contamina menys i més silenciós que el bus i a més és garantia d'inversió duradora.\nFoto centenari:"]
  • +["A Tiana, el 1916 teniem un tramvia que feia la connexió directa Renfe Montgat Tiana. Ara necessitem una llençadora que passi per tot el poble (sobretot barris no centre), i reculli la gent i porti directament a la Renfe (sense les voltes per Montgat). Ara amb els busos actuals (45' hora punta) la gent dels barris agafa el cotxe i aparca a la Renfe .\nEl tram és més barat d'operar, mantenir,contamina menys i més silenciós que el bus i a més és garantia d'inversió duradora.\nFoto centenari:"]
Esborrats
Addicions
  • +["A Tiana, el 1916 teniem un tramvia que feia la connexió directa Renfe Montgat Tiana. Ara necessitem una llençadora que passi per tot el poble (sobretot barris no centre), i reculli la gent i porti directament a la Renfe (sense les voltes per Montgat). Ara amb els busos actuals (45' hora punta) la gent dels barris agafa el cotxe i aparca a la Renfe .\nEl tram és més barat d'operar, mantenir,contamina menys i més silenciós que el bus i a més és garantia d'inversió duradora.\nFoto centenari:"]
Esborrats
Addicions
  • +["A Tiana, el 1916 teniem un tramvia que feia la connexió directa Renfe Montgat Tiana. Ara necessitem una llençadora que passi per tot el poble (sobretot barris no centre), i reculli la gent i porti directament a la Renfe (sense les voltes per Montgat). Ara amb els busos actuals (45' hora punta) la gent dels barris agafa el cotxe i aparca a la Renfe .\nEl tram és més barat d'operar, mantenir,contamina menys i més silenciós que el bus i a més és garantia d'inversió duradora.\nFoto centenari:"]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Marina Marina
Versió creada el 02/03/2025 10:41
external-link(Enllaç extern)
ContacteAccesibilitatAvís legalPrivacitat
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?