Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU external-link(Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 3 de 4
Avaluació 01-04-2025 - 30-06-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. "

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Adreça

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol

  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. ", "es"=>""}

Cos

  • +["

    Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.

    ", ""]
  • +["<p>Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia&nbsp;va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.</p>", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.

    ", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Implementar una major oferta de transport públic de Badia cap a Barcelona, Cerdanyola, Sabadell i la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment els autobusos van molt plens, duent més persones de les permeses i deixant passatgers a les parades, especialment en els desplaçaments matinals dels dies laborables. El recorregut que fan els autobusos, en anar per l’autopista a gran velocitat, són perillosos per les persones que van de peu. Després de la pandèmia&nbsp;va augmentar molt la demanda però l’oferta ha seguit igual, amb busos cada 30 minuts. Hem reclamat a l’Ajuntament, a la Generalitat i al Síndic de Greuges però seguim esperant solucions. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Badia del Vallès.</p>", ""]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versió creada el 01/04/2025 17:18
external-link(Enllaç extern)
ContacteAccesibilitatAvís legalPrivacitat
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?