Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU external-link(Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 3 de 4
Avaluació 01-04-2025 - 30-06-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Crear hubs per a la Distribució Urbana de Mercaderies (DUM) amb mobilitat segura i eficient."

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Adreça

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol

  • +{"ca"=>"Crear hubs per a la Distribució Urbana de Mercaderies (DUM) amb mobilitat segura i eficient.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Crear hubs per a la Distribució Urbana de Mercaderies (DUM) amb mobilitat segura i eficient.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Crear hubs per a la Distribució Urbana de Mercaderies (DUM) amb mobilitat segura i eficient.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Crear hubs per a la Distribució Urbana de Mercaderies (DUM) amb mobilitat segura i eficient.", "es"=>""}

Cos

  • +["

    Es destaca la necessitat de crear hubs per la DUM, ja que no es pot descuidar les empreses, que han de poder fer la seva feina de manera còmode, per fer viable el km0 s’han de posar les infraestructures necessàries com els hubs d’interconnexió per poder deixar mercaderies i serveis a tots els residents i negocis de la ciutat. Per tal que hi hagi mobilitat segura i eficient han d’estar presents tots els agents, també l’empresa, i cal coordinar aquests espais, etc. Hi ha moltes idees, entre elles, es proposa fer servir el metro a la nit per repartir, que l’empresa pugui fer la seva feina sense molestar els vianants.
    Es planteja buscar estratègies de mobilitat efectives i viables per fer el repartiment d’última milla de forma sostenible, malgrat les complexitats i dificultats. Es ressalta que cal treballar la mobilitat de l’última milla on s’han de dedicar els màxims esforços per d’implementar la DUM, ja que és en aquest tram on el repartiment de serveis i productes té major impacte en la mobilitat quotidiana.
    En relació a la DUM, sobretot la última milla, també es comparteix la possibilitat d’emprar la ciclologística com a solució més sostenible. Altrament, es destaca que hi han d’haver hubs metropolitans i també microhubs de barri o districte i tot això ha d’estar ben coordinat. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Es destaca la necessitat de crear hubs per la DUM, ja que no es pot descuidar les empreses, que han de poder fer la seva feina de manera còmode, per fer viable el km0 s’han de posar les infraestructures necessàries com els hubs d’interconnexió per poder deixar mercaderies i serveis a tots els residents i negocis de la ciutat. Per tal que hi hagi mobilitat segura i eficient han d’estar presents tots els agents, també l’empresa, i cal coordinar aquests espais, etc. Hi ha moltes idees, entre elles, es proposa fer servir el metro a la nit per repartir, que l’empresa pugui fer la seva feina sense molestar els vianants.<br> Es planteja buscar estratègies de mobilitat efectives i viables per fer el repartiment d’última milla de forma sostenible, malgrat les complexitats i dificultats. Es ressalta que cal treballar la mobilitat de l’última milla on s’han de dedicar els màxims esforços per d’implementar la DUM, ja que és en aquest tram on el repartiment de serveis i productes té major impacte en la mobilitat quotidiana.<br> En relació a la DUM, sobretot la última milla, també es comparteix la possibilitat d’emprar la ciclologística com a solució més sostenible. Altrament, es destaca que hi han d’haver hubs metropolitans i també microhubs de barri o districte i tot això ha d’estar ben coordinat. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Barcelona.</p>", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Es destaca la necessitat de crear hubs per la DUM, ja que no es pot descuidar les empreses, que han de poder fer la seva feina de manera còmode, per fer viable el km0 s’han de posar les infraestructures necessàries com els hubs d’interconnexió per poder deixar mercaderies i serveis a tots els residents i negocis de la ciutat. Per tal que hi hagi mobilitat segura i eficient han d’estar presents tots els agents, també l’empresa, i cal coordinar aquests espais, etc. Hi ha moltes idees, entre elles, es proposa fer servir el metro a la nit per repartir, que l’empresa pugui fer la seva feina sense molestar els vianants.
    Es planteja buscar estratègies de mobilitat efectives i viables per fer el repartiment d’última milla de forma sostenible, malgrat les complexitats i dificultats. Es ressalta que cal treballar la mobilitat de l’última milla on s’han de dedicar els màxims esforços per d’implementar la DUM, ja que és en aquest tram on el repartiment de serveis i productes té major impacte en la mobilitat quotidiana.
    En relació a la DUM, sobretot la última milla, també es comparteix la possibilitat d’emprar la ciclologística com a solució més sostenible. Altrament, es destaca que hi han d’haver hubs metropolitans i també microhubs de barri o districte i tot això ha d’estar ben coordinat. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Barcelona.

    ", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Es destaca la necessitat de crear hubs per la DUM, ja que no es pot descuidar les empreses, que han de poder fer la seva feina de manera còmode, per fer viable el km0 s’han de posar les infraestructures necessàries com els hubs d’interconnexió per poder deixar mercaderies i serveis a tots els residents i negocis de la ciutat. Per tal que hi hagi mobilitat segura i eficient han d’estar presents tots els agents, també l’empresa, i cal coordinar aquests espais, etc. Hi ha moltes idees, entre elles, es proposa fer servir el metro a la nit per repartir, que l’empresa pugui fer la seva feina sense molestar els vianants.<br> Es planteja buscar estratègies de mobilitat efectives i viables per fer el repartiment d’última milla de forma sostenible, malgrat les complexitats i dificultats. Es ressalta que cal treballar la mobilitat de l’última milla on s’han de dedicar els màxims esforços per d’implementar la DUM, ja que és en aquest tram on el repartiment de serveis i productes té major impacte en la mobilitat quotidiana.<br> En relació a la DUM, sobretot la última milla, també es comparteix la possibilitat d’emprar la ciclologística com a solució més sostenible. Altrament, es destaca que hi han d’haver hubs metropolitans i també microhubs de barri o districte i tot això ha d’estar ben coordinat. Aquesta aportació ha estat recollida en sessió de la Barcelona.</p>", ""]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versió creada el 11/04/2025 13:19
external-link(Enllaç extern)
ContacteAccesibilitatAvís legalPrivacitat
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?