Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 4 de 4
Seguiment 01-07-2025 - 31-12-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària."

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Adreça

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol

  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Aplicar les zones de baixes emissions (ZBE) de manera necessària.", "es"=>""}

Cos

  • +["

    Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.
    És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.
    Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.<br> És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.<br> Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.
    És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.
    Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Aquesta aplicació ha de permetre potenciar les altres mobilitats, millorar la qualitat de l’aire, propiciar que hi hagi vies més segures, ordenar la DUM, etc.<br> És necessari complir amb els límits de contaminació de l’aire: activar alertes d’emissions restringint l’ús del vehicle de combustió, afavorint la gratuïtat del transport públic, etc.<br> Cal reduir la contaminació i deixar cotxe en benefici de reduir emissions, però també cal repensar la mobilitat d’altres transports, tals com avions, vaixells, etc. En aquest sentit, es comenta que les baixes emissions no poden centrar-se només en els cotxes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versió creada el 11/04/2025 13:24
ContacteAccesibilitatAvís legalPrivacitat
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?