Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU external-link(Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 3 de 4
Avaluació 01-04-2025 - 30-06-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Protegir i ampliar l’espai públic destinat al vianant."

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Adreça

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol

  • +{"ca"=>"Protegir i ampliar l’espai públic destinat al vianant.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Protegir i ampliar l’espai públic destinat al vianant.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Protegir i ampliar l’espai públic destinat al vianant.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Protegir i ampliar l’espai públic destinat al vianant.", "es"=>""}

Cos

  • +["

    Dotar la xarxa de vianants de qualitat urbana i d’espai suficient ampliant els eixos pels vianants i per millorar la seva seguretat.
    Prioritzar l’accessibilitat dels recorreguts a peu de la mobilitat quotidiana (per exemple, millorar les escales mecàniques del barri del Carmel).
    Pacificar els carrers de les grans ciutats.
    - Es comenta que la problemàtica de contaminació al Carrer Aragó (problemes d’asma i mortalitat en gent gran).
    - Existència de llocs massificats pel turisme (per exemple, Mercat Boqueria)
    - Es proposta fer tancament de la circulació els caps de setmana, tal com es fa a carrer de Sants.
    Es destaca que cal treure cotxes per guanyar terreny pels vianants.
    Repensar els passos de vianants amb semàfor quan hi ha un carril bici en calçada, tot i tenir semàfor verd cal vigilar que qualsevol VMP no respecti el seu vermell.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Dotar la xarxa de vianants de qualitat urbana i d’espai suficient ampliant els eixos pels vianants i per millorar la seva seguretat.<br> Prioritzar l’accessibilitat dels recorreguts a peu de la mobilitat quotidiana (per exemple, millorar les escales mecàniques del barri del Carmel).<br> Pacificar els carrers de les grans ciutats.<br> - Es comenta que la problemàtica de contaminació al Carrer Aragó (problemes d’asma i mortalitat en gent gran).<br> - Existència de llocs massificats pel turisme (per exemple, Mercat Boqueria)<br> - Es proposta fer tancament de la circulació els caps de setmana, tal com es fa a carrer de Sants.<br> Es destaca que cal treure cotxes per guanyar terreny pels vianants.<br> Repensar els passos de vianants amb semàfor quan hi ha un carril bici en calçada, tot i tenir semàfor verd cal vigilar que qualsevol VMP no respecti el seu vermell.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Dotar la xarxa de vianants de qualitat urbana i d’espai suficient ampliant els eixos pels vianants i per millorar la seva seguretat.
    Prioritzar l’accessibilitat dels recorreguts a peu de la mobilitat quotidiana (per exemple, millorar les escales mecàniques del barri del Carmel).
    Pacificar els carrers de les grans ciutats.
    - Es comenta que la problemàtica de contaminació al Carrer Aragó (problemes d’asma i mortalitat en gent gran).
    - Existència de llocs massificats pel turisme (per exemple, Mercat Boqueria)
    - Es proposta fer tancament de la circulació els caps de setmana, tal com es fa a carrer de Sants.
    Es destaca que cal treure cotxes per guanyar terreny pels vianants.
    Repensar els passos de vianants amb semàfor quan hi ha un carril bici en calçada, tot i tenir semàfor verd cal vigilar que qualsevol VMP no respecti el seu vermell.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Dotar la xarxa de vianants de qualitat urbana i d’espai suficient ampliant els eixos pels vianants i per millorar la seva seguretat.<br> Prioritzar l’accessibilitat dels recorreguts a peu de la mobilitat quotidiana (per exemple, millorar les escales mecàniques del barri del Carmel).<br> Pacificar els carrers de les grans ciutats.<br> - Es comenta que la problemàtica de contaminació al Carrer Aragó (problemes d’asma i mortalitat en gent gran).<br> - Existència de llocs massificats pel turisme (per exemple, Mercat Boqueria)<br> - Es proposta fer tancament de la circulació els caps de setmana, tal com es fa a carrer de Sants.<br> Es destaca que cal treure cotxes per guanyar terreny pels vianants.<br> Repensar els passos de vianants amb semàfor quan hi ha un carril bici en calçada, tot i tenir semàfor verd cal vigilar que qualsevol VMP no respecti el seu vermell.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versió creada el 11/04/2025 13:25
external-link(Enllaç extern)
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?