Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU external-link(Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 3 de 4
Avaluació 01-04-2025 - 30-06-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures."

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Adreça

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol

  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Promoure la mobilitat en bicicleta mitjançant la millora i ampliació de les infraestructures.", "es"=>""}

Cos

  • +["

    A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/
    (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.
    Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.
    Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.
    Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.
    Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/<br> (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.<br> Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.<br> Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.<br> Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.<br> Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/
    (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.
    Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.
    Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.
    Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.
    Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>A nivell metropolità, cal potenciar les bicivies de sortida i entrada de Barcelona. Aquesta és una estratègia important, ja que cal potenciar el màxim les entrades i sortides. En aquesta línia es proposa accelerar la implementació de connexió ciclista entre les ciutats de l’àrea metropolitana i Barcelona (túnels de Vallvidrera, túnel de la Rovira, els rius, el port,...). Altrament, de forma similar, en un altre grup es destaca la necessitat de promoure el BikeVidrera (https://www.bikevidrera.cat/<br> (Link extern)), habilitant l’ús ciclista dels Túnels de Vallvidrera per tal de connectar el Vallès Occidental amb Barcelona travessant el massís de Collserola en un temps similar al cotxe però de forma saludable, sostenible i econòmica. Cal habilitar espais per a bicis per un túnel com a propera BiciVia10.<br> Potenciar l’ús dels carrils bici. En quest sentit, es comenta afegir carrils bici a les rondes (Ronda de Dalt i Ronda del Litoral), per a connectar altres municipis de l’Àrea Metropolitana. També es demana més protecció al carril bici.<br> Incrementar la senyalització en els carrils bici. Aquesta mesura és clau per evitar sinistralitat, per altra banda, cal respectar als vianants que es mouen a peu.<br> Cal facilitar que hi hagi aparcaments segurs per a bicicletes, actualment, els que hi ha són molt petits i no hi ha espai per tenir la bici.<br> Ampliar l’oferta d’aparcaments per a bicicletes privades (per exemple: Bicibox). En un altre grup es comenta que estendre Bicibox pot solucionar el problema de l’aparcament. Cal garantir l’aparcament segur als llocs de gran afluència. Malgrat l’administració hi estigui en contra s’haurien de posar aquests aparcaments per incentivar el seu ús.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versió creada el 11/04/2025 13:25
external-link(Enllaç extern)
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?