Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU external-link(Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 3 de 4
Avaluació 01-04-2025 - 30-06-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic."

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Adreça

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol

  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Gestionar els aparcaments per a vehicles privats en l’espai públic.", "es"=>""}

Cos

  • +["

    Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.
    Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.
    Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.
    Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.<br> Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.<br> Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.<br> Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.
    Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.
    Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.
    Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Dissenyar l’espai públic al voltant dels principals nodes de transport públic. En aquest sentit, es comenta que hi ha un dèficit en infraestructures com per exemple a l’estació de Sants. S’assenyala la necessitat d’ampliar la zona d’aparcaments (plaça davant de l’estació de Sants) principalment per a vehicles privats, perquè les persones que arriben de fora de la ciutat puguin estacionar-lo i moure’s amb transport públic per la ciutat. L’estació de Sants ofereix una bona connexió amb el Metro i La Renfe per arribar a altres punts de la ciutat.<br> Altrament, hi ha una altra aportació que destaca que a Montjuïc no es pot aparcar perquè hi ha algunes zones que estan prohibides.<br> Es proposa també reutilitzar els espais públics i privats per aparcaments, ja sigui amb quotes reduïdes.<br> Es reclama que els pàrquings públics i privats tinguin un cost menys elevat de l’actual i que es redueixin les tarifes.<br> <br>Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versió creada el 11/04/2025 13:29
external-link(Enllaç extern)
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?