Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Participa AMB
  • Català
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Ajuda

Pla metropolità de mobilitat urbana 2025-2030

#PMMU external-link(Enllaç extern) Per una mobilitat sostenible, saludable, eficient i equitativa a la metròpolis

Fase 3 de 4
Avaluació 01-04-2025 - 30-06-2025
Veure les fases
  • El procés
  • Sessions als municipis
  • Propostes
  • Sessions internes

Canvis a "Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos."

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Adreça

Esborrats
Addicions
Esborrats
Addicions

Títol

  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}
  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Millorar i ampliar l’oferta i la freqüència de busos.", "es"=>""}

Cos

  • +["

    Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.
    Impulsar línies urbanes de bus exprés.
    Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.
    Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.
    Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:
    - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.
    -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.
    - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris
    Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)
    Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).
    Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).
    Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.
    Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
  • +["<p>Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.<br> Impulsar línies urbanes de bus exprés.<br> Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.<br> Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.<br> Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:<br> - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.<br> -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.<br> - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris<br> Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)<br> Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).<br> Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).<br> Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.<br> Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.<br> <br> Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.
    Impulsar línies urbanes de bus exprés.
    Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.
    Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.
    Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:
    - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.
    -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.
    - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris
    Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)
    Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).
    Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).
    Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.
    Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.

    Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.

    ", ""]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Millorar des de l’administració el transport públic per millorar la demanda. En aquest sentit es comenta que caldrien més incentius per triar el transport públic.<br> Impulsar línies urbanes de bus exprés.<br> Millorar la preferència semafòrica i més velocitat d’autobusos per reduir interval de pas i així augmentar-ne la freqüència.<br> Millorar els carrils de bus preferents i que siguin d’ús exclusiu dels autobusos. A vegades els vehicles privats incompleixen la normativa i fan anar malament la circulació dels autobusos.<br> Cal més eficiència i ajustar les freqüències de pas en disminuir el seu temps:<br> - Línia H2 d’autobusos, cal més freqüència. La freqüència actual és molt baixa i sempre va plena de turistes amb maletes.<br> -Una aportació similar s’ha fet en un altre grup, a on es destaca que la freqüència de busos està vinculada al número de residents d’una zona i sinó es tenen el compte el número de turistes, la freqüència és insuficient i els residents en surten perjudicats.<br> - Cal més freqüència perquè en faci ús més gent, així com també s’han de crear trajectes prioritaris<br> Valorar la ubicació de parades de bus interurbà de manera que no es generin molèsties al veïnat, i que siguin eficaces (Per exemple, cues en les voreres; trànsit addicional)<br> Garantir l’espai les condicions òptimes pel transport públic en superfície (Per exemple, calen més marquesines de protecció contra el sol, pluja, etc.).<br> Calen més busos nocturns i millorar la seva freqüència (indirectament s’evitaria sinistralitat amb cotxes, ja que si es millora aquest servei nocturn les persones optaran per tornar amb transport públic abans que privat).<br> Cal que hi hagi busos que només fessin una part central del recorregut, aquell que hi ha més demanda i en moments de major massificació i hores punta.<br> Assegurar que puguin aplicar la velocitat comercial perquè el viatge no es faci etern.<br> <br> Aquesta aportació ha estat recollida en una sessió informativa a Barcelona.</p>", ""]
Número de versió 1 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Participació PMMU Participació PMMU
Versió creada el 11/04/2025 13:23
external-link(Enllaç extern)
© Àrea Metropolitana de Barcelona
  • Preguntes freqüents
  • Termes i condicions d'ús
  • Descarrega els fitxers de dades obertes
  • Participa AMB a Facebook Facebook
  • Participa AMB a Instagram Instagram
  • Participa AMB a YouTube YouTube
Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?